جدول ارزیابی عملکرد دانش آموز از درس املا

نام دانش آموز: .

ارزش

معیار

خ خ

خ

ق

ن

1- به تمرین ها پاسخ می دهد.

2- در پاسخ به تمرین ها دقت لازم دارد.

3- در پاسخ به تمرین ها سرعت عمل دارد.

4- به تمرین ها درست پاسخ می دهد.

5-می تواند با کلمات، جمله بسازد و یا تکمیل کند.

6- توانایی ساخت کلمات به هم ریخته را دارد.

7- می تواند با مرتب کردن کلمه های به هم ریخته جمله بسازد.

8- به علائم نگارشی توجّه دارد.

9- در انجام فعالیت ها به نظم و پاکیزگی توجه دارد.

10- در فعالیت های گروهی همکاری دارد.

11- با خط تحریری می نویسد.

12- و .

نظر معلم :

نظر اولیا : .

برنامه هفتگی پایه اول ابتدایی

برنامه هفتگی پایه دوم ابتدایی

برنامه هفتگی پایه سوم ابتدایی

برنامه هفتگی پایه چهارم ابتدایی

برنامه هفتگی پایه پنجم ابتدایی

برنامه هفتگی پایه ششم ابتدایی

جدول ارزیابی عملکرد دانش آموز از درس املا

تمرین ,آموز ,دانش ,دانش آموز ,جمله بسازد ,عملکرد دانش ,ارزیابی عملکرد ,جدول ارزیابی ,جدول ارزیابی عملکرد
مشخصات
آخرین جستجو ها