جدول ارزیابی عملکرد دانش آموز از درس املا
نام دانش آموز: .
ارزش معیار |
خ خ |
خ |
ق |
ن |
1- به تمرین ها پاسخ می دهد. |
|
|
|
|
2- در پاسخ به تمرین ها دقت لازم دارد. |
|
|
|
|
3- در پاسخ به تمرین ها سرعت عمل دارد. |
|
|
|
|
4- به تمرین ها درست پاسخ می دهد. |
|
|
|
|
5-می تواند با کلمات، جمله بسازد و یا تکمیل کند. |
|
|
|
|
6- توانایی ساخت کلمات به هم ریخته را دارد. |
|
|
|
|
7- می تواند با مرتب کردن کلمه های به هم ریخته جمله بسازد. |
|
|
|
|
8- به علائم نگارشی توجّه دارد. |
|
|
|
|
9- در انجام فعالیت ها به نظم و پاکیزگی توجه دارد. |
|
|
|
|
10- در فعالیت های گروهی همکاری دارد. |
|
|
|
|
11- با خط تحریری می نویسد. |
|
|
|
|
12- و . |
|
|
|
|
نظر معلم :
نظر اولیا : .
برنامه هفتگی پایه چهارم ابتدایی
تمرین ,آموز ,دانش ,دانش آموز ,جمله بسازد ,عملکرد دانش ,ارزیابی عملکرد ,جدول ارزیابی ,جدول ارزیابی عملکرد